Maurice's Bar
1942-ben, egy semmibe tartó vonaton, egy egykori nőimitátor visszaemlékezik Párizs első melegbárjában töltött estéjére. A vendégek beszélgetéseinek foszlányai felidézik a legendás bárt és annak rejtélyes, algériai zsidó tulajdonosát.