Megkutyulva
Mikor az édesanyja újra férjhez megy, Zoey egy rumlis, kaotikus házban találja magát egy hangos nevelőapával és három kezelhetetlen féltestvérrel. Egy fura okostelefon-baleset után Zoey felfedez egy varázslatos appot, amivel irányítani tudja a fiúkat az életében. Fellelkesülve a lehetőségtől, hogy az életébe visszahozhatja a rendet, Zoey elkezd parancsolgatni a fiúknak az életében, hogy jobban viselkedjenek. Hamarosan rájön azonban, hogy ha nem engedi, hogy a fiúk önmaguk legyenek, az további kalamajkához vezet.