Mehiläiskesä
Az ökoszorongástól szenvedő Eedi úgy dönt, hogy abbahagyja a tanulmányait, és méhészkedni kezd, amihez segítséget kap vonakodó anyjától, Anne-től is. Anne azonban nem a jövőtől fél, hanem a méhektől. Hamarosan mindkét nő rájön, hogy a méhek megmentése nem könnyű feladat.