Mementó
Reed aggódik, amikor Lauren érdeklődni kezd ősei és azok brutális ereje iránt. Lorna átértékeli a Belső Körbe vetett bizalmát, miután rájön Reeva új tanítványainak múltjára.
Reed aggódik, amikor Lauren érdeklődni kezd ősei és azok brutális ereje iránt. Lorna átértékeli a Belső Körbe vetett bizalmát, miután rájön Reeva új tanítványainak múltjára. Eközben Benedict Ryan továbbra is a Purifiers szektával szembeni fellépésre bátorítja Jace-t. Marcos megkéri Clarice-t, hogy szerezzen információkat a Belső Körről a Morlockoknál, Thunderbird pedig hívást kap Evangeline-től.