Pay-Per-View
A viselkedéselemző egység a sorozatgyilkos-hálózathoz vezető következő szálra vadászik, amikor egy betörőcsapatot üldöznek. Alvez és Garcia meggyőzik Tyler Greent, hogy kognitív interjút készítsen, ami feltárja a Sicariusra vonatkozó emlékeit.