Mindenre elszántan
Miközben az egész városra kiterjedő áramszünet továbbra is zűrzavart okoz Los Angelesben, Athena azon igyekszik, hogy megmentse családját a tragédiától. Eközben Eddie-nek nehéz döntést kell hoznia a jövőjéről, Maddie pedig életbevágó döntést hoz.