Drága anyu
Grace a KKT múltja után kutat Chanel segítségével, és rájön, hogy talán nem is különbözik annyira az ellenségétől. Eközben Munsch dékán pszichopata módba vált, amikor ő lesz a Vörös Ördögök legújabb célpontja.