Mulan
Az ősi kínai legenda hősnője, Mulan, amikor az országot megtámadják a hunok, idős beteg édesapja helyett bevonul a hadseregbe. A csatában ő az, aki bátorságával megfutamítja az ellenséget. Csakhogy a harcban megsebesül, így ország-világ előtt kiderül, hogy a hős katona – lány! A filmben Mulannak segítőtársai is vannak, a nagydumás sárkány, Mushu és a mázlista tücsök, Cri-Kee. A Disney elbűvölő története garantáltan leveszi a lábáról az egész családot!