My Cousin Vinny
Két kiránduló jó barátot tévesen gyilkossággal gyanúsítanak. Szerencséjükre az egyikük családjában van ügyvéd – Vinny kuzin (Joe Pesci), akinek épphogy csak sikerült az ügyvédi vizsgája.
Amikor Bill Gambinit (Ralph Macchio) és barátját tévesen gyilkossággal gyanúsítják, miközben átutaznak Alabamán, az ügyvéd Vinny kuzinjának (Joe Pesci) a dolga lesz felmenteni őket a vád alól. De amikor Vinny megérkezik a bőrhacukába burkolt, rágógumin csámcsogó New York-i barátnőjével (Marisa Tomei), egyértelművé válik, hogy ez az első ügye.