Nagy Muppet rajcsúrozás
Ide figyeljetek! Ebben a zenés, sztárokkal teletűzdelt fantasztikus filmben, amelyet a legendás Jim Henson rendezett, az évszázad bűnügyében Kermit, Fozzie és Gonzo meg akarja fejteni az esetet. Hőseink Londonba érkeznek, és interjút készítenek a híres divattervezővel, Lady Holiday-el (Diana Rigg), akinek nemrég lopták el drága gyémánt nyakláncát. Amikor azonban Kermit összetéveszti a bájos recepcióst (a majdnem modellt) az előkelő tulajdonossal, első látásra beleszeret. Sajnos Lady Holiday intrikus bátyja (Charles Grodin) szintén udvarol a döglesztő Miss Röfinek, így aztán belekeveri Röfit egy másik vakmerő ékszerrablásba! Most aztán Kermiten és Muppet-beli társain a sor, hogy tisztázzák Röfit, és elkapják a valódi tetteseket. A NAGY MUPPET RAJCSÚROZÁS a valaha hallott legbuggyantabb sztori, tele zenével, nagyszerű produkciókkal és remek szereplőkkel (többek között John Cleese, Peter Falk, Jack Warden, Robert Morley, és Peter Ustinov)!