Napközi
A család csatlakozik egy egyházhoz, hogy ingyenes napközit kapjon a csecsemő Jamie-nek; Francis megpróbál segíteni a fizetővendégeket fogadó farmnak, hogy bevételt szerezzenek a helyi UFO-őrületből.