Szomszédlesen
Amikor Elizabeth kihallgatja az egyik szomszédja gyanús beszélgetését, kíváncsisága arra készteti Peter-t és Nealt, hogy leleplezzenek egy előkelő manhattani szálloda elleni rablási tervet.