A bukás
Miután Saul titokban informálta, a döbbent Estes titkos akciót engedélyez a Bejrútban szerzett információ alapján, de a vezetését a saját emberére bízza. Brody még mindig a bombakészítővel balul elsült találkozó hatása alatt van, de újabb megrázkódtatás éri, amikor Langleyben összefut Carrie-vel. Carrie meghívja, hogy ássák el a csatabárdot, de a találkozó kimenetelét egyikük sem láthatta előre. Dana rájön, hogy van valami közös benne és az alelnök fiában.