Éjszakai sofőr
Eliseót megzsarolják, hogy legyen Chiara, egy félelmetes bérlő lányának éjszakai sofőrje. Miután kirúgja Chiara barátait, a bosszús Chiara meglepetésszerűen megcsókolja őt, miközben a barátai fényképet készítenek róla. Amikor Eliseo meglátja a lehetőséget, hogy a zsarolóval szembefordítsa saját fegyverét, teljes erővel beveti magát, és kétségbeesett kísérletet tesz arra, hogy még több szavazatot sorakoztasson fel a projekt ellen.
Chiara, Renato Di Lella, a megfélemlítő szakszervezeti vezető lánya a kilencedik emeletről, a tetőn táncol a barátaival. Eliseo elhajtja őket, de bosszúból Chiara megcsókolja őt, miközben az egyik barátja fényképet készít róla. Chiara megfenyegeti, hogy megmutatja a fotót az apjának, ha Eliseo nem vállalja, hogy éjszakára a sofőrjük legyen, így Eliseónak nincs más választása, mint belemenni, és elvinni a lányokat és Ramirót, Chiara barátját egy bárba, majd egy buliba. Eközben Eliseo észreveszi, hogy Chiara Ramiro háta mögött megcsókolja Lalát. Amikor megérkeznek a partira, Chiara kitörli a képet, és Eliseónak sikerül behívatnia magát. Ott Eliseo megtalálja a módját, hogy Ramirót addig itassa, amíg el nem alszik, Chiara pedig kihasználja az alkalmat, hogy csókolózzon Lalával, és nem veszi észre, hogy Eliseo fotózza őt. Amikor vége a bulinak, Eliseo megmutatja Chiarának a képeket, és figyelmezteti, hogy ne szegüljön szembe vele, és győzze meg az apját, hogy szavazzon a medenceprojekt ellen. Chiara beleegyezik, de amikor Eliseo már a nyeregben érzi magát, üzenetet kap a lánytól azzal a képpel, ahol Chiarával csókolóznak.