North of the Sun
Inge Wegge (25) és Jørn Ranum (22) kilenc hónapot töltött egy távoli, sarkvidéki sziget elszigetelt öblében Észak-Norvégia partjainál, uszadékfából kunyhót építettek, és lejárt szavatosságú élelmiszert ettek. A motivációjuk? Meglovagolni a mérhetetlen Atlanti-óceánban rejtőző hullámokat, így téve felejthetetlenné sarkvidéki kalandjukat.