Az ördög a cimborád
Mialatt Star, Alexandra és Simone egy demón dolgoznak, aminek köszönhetően felléphetnének egy zenei fesztiválon, a városba érkezik Roland Crane és a felesége, Rose, és elárulnak egy nagy titkot, ami könnyen tönkreteheti a csapatot.
Mialatt Star, Alexandra és Simone egy demón dolgoznak, aminek köszönhetően felléphetnének egy zenei fesztiválon, a városba érkezik Roland Crane és a felesége, Rose, és elárulnak egy nagy titkot, ami könnyen tönkreteheti a csapatot. Star ezután szélsőséges lépésekre szánja el magát és mindent kockára tesz, hogy meggyőzze Rolandot, legyen a zenei producere. Eközben Carlotta és Jahil egymással veszekednek, és mindketten próbálják megőrizni a titkukat, hiszen valakinek az élete forog kockán.