A hős
Egy indianapolisi robbantást követően a VKE-nek el kell fognia az elkövetőt, mielőtt újból lecsaphatna.
Egy indianapolisi robbantást követően hős emelkedik ki a romok közül, akit családjával együtt meg kell védenie a VKE-nek, amellett, hogy el kell fognia az elkövetőt, mielőtt újból lecsaphatna.