Trükkös halál
Amikor rejtélyes körülmények között életét veszti a talkshow-házigazda Bobby Mann, Castle biztos benne, hogy megölték. Bobby Mann műsorának egyik vendége elcsábítja Castle-t.
Amikor Castle egy késő esti talkshow-ban lép fel, hogy könyvét népszerűsítse, a műsorvezető-legenda Bobby Mann a reklámszünetben odahajol hozzá, és azt súgja a fülébe: „Holtan akarnak látni.” Amikor Mann még aznap este meghal látszólag természetes okok miatt, Castle megpróbálja meggyőzni Beckettet, hogy gyilkosság történt. A nyomozás során Castle-t elcsábítja a Bobby Mann halála estéjén felvett műsor másik vendége, egy hollywoodi szépség.