Olaf karácsonyi kalandja
Olaf karácsonyi küldetésre indul Svennel a Walt Disney Animation Studio Olaf karácsonyi kalandja című filmben. Ősidők óta ez az első karácsony Arendelle-ben és Anna és Elsa karácsonyi ünnepséget rendez a királyság lakóinak. Azonban mindenki elmegy a harangok kondulása után, hogy ápolják saját ünnepi hagyományaikat. A két testvér rájön, hogy nekik nincs semmilyen családi hagyományuk. Így Olaf elhatározza, hogy átfésüli az egész királyságot és összegyűjti a legjobb ünnepi szokásokat, hogy megmentse barátai első karácsonyát.