Olivér és társai
Olivér egy temperamentumos, hajléktalan fiatal macska Billy Joel, Huey Lewis és Bette Midler felejthetetlen slágerei dallaméra rója New York utcáit ebben a klasszikus Disney-animációban. Olivér rém vicces barátok közt talál új otthonra.
A Charles Dickens Twist Olivér című időtlen klasszikusa alapján készült animációs filmben Olivér egy temperamentumos, hajléktalan fiatal macska, akit egy kutyafalka ment meg a biztos pusztulástól azzal, hogy befogadják maguk közé. Új barátaival, Dodgerrel, Titóval és a többiekkel, Olivér felfedezi New Yorkot, és megtanulja, hogyan éljen túl új világában. Amikor egy fiatal lány örökbe fogadja, Olivér igyekszik nem elhanyagolni régi barátait sem. Amikor azonban fiatal gazdáját elrabolják, Oliverre, Dodgerre, Titóra és barátaikra vár a lány megmentése. A filmben Billy Joel, Huey Lewis és Bette Midler felejthetetlen dalai szólalnak meg. Dohánytermék-ábrázolást tartalmaz.