On Ice
Mickey és barátai különböző módokon élvezik a befagyott folyón való korcsolyázást. Míg Mickey és Minnie romantikusan siklanak, Donald trükkökkel tőrbe csalja Plutot, de végül neki gyűlik meg a baja egy sárkánnyal, ahol Mickeynek kell kisegítenie.