X páciens
Az ügynökök válaszokat keresnek, miután egy csoport tagjait, akiket mind elraboltak az idegenek, élve elégetnek.
Arctalan merénylők égetik el élve egy csoport tagjait, akiket mind elraboltak az idegenek. Az ügynökök bizonyítékot találnak arra, hogy az eset összefügg a földönkívüli gyarmatosítással.