A csomag
Egy éjszakai puffanás, majd egy kukacoktól hemzsegő cibetmacska tetemének felfedezése óta Wulan és családja élete már nem a régi. Mindeközben Bogorban Esa szemtanúja apja megmagyarázhatatlan szenvedésének. Az események között lehet összefüggés?
Egy este Wulan egy puffanásra ébred. Másnap egy cibetmacska kukacoktól hemzsegő teteme kerül elő a házban. Ezzel megállíthatatlan változsok állnak be Wulan jómódú, modern és békés családja életében. Wisnu, Wulan öccse, átokra gyanakszik, de Wulan nem hisz neki. Mindeközben Astutit, Wulan édesanyját, lánya korábban lefújt esküvője foglalja le. Wulan emiatt bűntudatot érez, de apja, Ahmad segítségével sikerül megnyugtatnia. Mindeközben Bogorban Esa tehetetlenül nézi, ahogy apját újabb és újabb rohamok érik egy láthatatlan erő által. Lehetséges, hogy van valami kapcsolat az Esával és Wulannal történtek közt?