Eleveszett paradicsom
Látszólag Izana dominál a Mikey-val vívott küzdelemben, de Mikey rúgásai is nyomot hagynak Izanán. Kétségbeesésében Izana elhamarkodott lépésekre szánja el magát, és a helyzet teljesen kaotikussá válik.