Penny új élete, 1. rész
Penny a híres popsztár, Bakia eltitkolt lánya, és a barátja, Camilla, úgy döntenek, hogy titokban jelentkeznek a M.A.R.S. felvételi meghallgatására. Pennyt lenyűgözi egy titokzatos, fiatal énekes.
Penny – aki Bakia, híres popsztár eltitkolt lánya – és a legjobb barátja, Camilla, úgy döntenek, hogy titokban jelentkeznek a M.A.R.S. felvételi meghallgatására. Camilla eközben nagyon boldog, mert szerelmes Sebastianba, és alig várja, hogy újra találkozhasson vele. Egy téren sétálva Pennyt lenyűgözi az, ahogyan egy srác az apjával együtt énekel; megbeszélik, hogy találkoznak, és Penny épp odaadja neki szerencsehozó nyakláncát, amikor a srác apját, Mitchet rejtélyes okból elviszik a rendőrök. Pennynek a meghallgatás után szembe kell néznie anyjával, bár az eredmény még korántsem biztos.