Pillantás
Amikor három gyereküknél gyógyíthatatlan betegséget diagnosztizálnak, ami súlyos látáscsökkenést eredményez, a Pelletier család útnak indul, hogy megnézzék a világ szépségét, amíg lehet. Miközben lélegzetelállító helyeket látnak és meglepő találkozásokon vannak túl, a szeretetük, kitartásuk és megingathatatlan rácsodálkozás-élményük gondoskodik róla, hogy ne a bizonytalan jövő határozza meg a jelenüket.