Nagy kihívás
Zooey Deschanel, Jess Day, egy fiatal lány bőrébe bújik, aki miután rájön, hogy pasija megcsalta őt, beköltözik egy galériás lakásba, amin három fiatal férfival osztozik.
Zooey Deschanel, Jess Day, egy fiatal lány bőrébe bújik, aki miután rájön, hogy pasija megcsalta őt, beköltözik egy galériás lakásba, amin három fiatal férfival osztozik – Nickkel, a morgós csapossal, a nőcsábász Schmidttel és Coach-csal a magas fordulatszámon pörgő személyi edzővel. A sorozatpremierben a srácok megpróbálnak segíteni Jessnek, hogy talpra álljon, és bevezetik a randizás világába.