Lélegeztetőgép
A Cooper nézőpontjából forgatott epizódban követjük őt a fogantatás pillanatától egészen a csúnya veszekedésig Charlotte-tal, ami szerencsétlen módon veszélybe sodorja a hármasikrek életét.
A Cooper nézőpontjából forgatott epizódban követjük őt a fogantatás pillanatától egészen a csúnya veszekedésig Charlotte-tal, ami szerencsétlen módon veszélybe sodorja a hármasikrek életét. Mindeközben Violet egy barátját vigasztalja, akinek azt tanácsolták, vetesse le élete szerelmét a lélegeztetőgépről.