Poloska
Red békés reggeli rutinját, a viráglocsolást megzavarják, amikor egy bogár repül az arcába. Több dologgal is próbálkozik, hogy elkergesse a bogarat, míg végül lelocsolja vízzel. Red örül, mert azt hiszi használt, míg meg nem látja a bogarat Stanley szobrán vizesen, repülésre képtelenül. Red bűntudattól vezetve megszárítja a bogarat és nézi, ahogyan elrepül. Hamarosan, miközben Red ismét virágot locsol, a bogár visszatér, de ezúttal a barátaival.