Kabinosfiúk
Andy és Jim izgatottan várják a "csak srácok" hétvégét Andy menyasszonyának az erdőben lévő faházában. Emily azonban sms-ben szakít Andyvel, majd a srácok a faházban találkoznak a depressziós volt férjével. Ezért Jim mindent megtesz, hogy felvidítsa régi barátját és az új barátját a hétvége megmentésének reményében.