Előérzet
Daigót a falusiak megfenyegetik, miután felháborodást okozott. Masiro eltűnik, Daigo pedig egyre mélyebbre merül a nyomozásban. Megtudja, hogy Kano egykor kórházba vitte Gin Gotót. Ginnek a kuru-kórhoz hasonló tünetei voltak, ami a temetkezési kannibalizmust folytató helyeken fordul elő.