Amikor a Nap Lenyugszik
Regnejee, a Naplemente Szárnya megpróbál segíteni a Derült Égbolt Curte-jának a szökésben. Eközben Taren, az Őrzött megérzi, hogy közeledik Lithia bukása, és átnyújt Shalknak, a Hangmetszőnek egy bizonyos papírdarabot. Másutt Yuno, a Távoli Karom végre esélyt kap, hogy bosszút álljon.