A valóság visszavág
A '90-es években a fantázia és a valóság keveredésével új világok születtek, ahol a háborúkat videójátékok módjára vívták, és a dinoszauruszok új életre keltek.
A '90-es évek technológiai vívmányaival a fantázia és a valóság közti határok elmosódnak: egy olyan világban, ahol a háborúkat videójátékok módjára vívják, a videójátékokban pedig háborúznak, mintha már senki sem látná a különbséget. Miután Hollywood a teremtés istenét játszva új világokat alkot és új szörnyeket hoz létre, a valóság már sosem lesz ugyanolyan.