Újjáéledés
Conrad felfogadja az éjszaka sztárjából PR lángelmévé előlépett Bizzy Prestont (Ana Ortiz), hogy állítsa helyre Graysonék jó hírnevét, míg Emily egyre jobban beleássa magát tervébe, Nolan pedig saját bosszútervet forral.