Hús és vér
A csapat biztonsági gondok miatt lendül akcióba. Fitz újraválasztási kampánya elakad, Fitz pedig azt fontolgatja, hogy szembemegy Olivia tanácsával. Eközben Adnan és Maya a következő lépésüket tervezik.