Santa Buddies - Mikulás haverok
A Disney ellenállhatatlan beszélő kutyakölykei visszatértek, hogy egy szívmelengető karácsonyi történet keretében együtt ünnepelhessünk velük! Ezúttal Pocak, Bukfenc, Rózsabimbó, Maszat és Buddha az Északi-sark felé veszi az irányt. A pajtik azok, akik Mancsapó fiának, Mancsocskának elmagyarázzák a karácsony lényegét. Mindeközben persze számtalan kalandba keverednek, amit csakis együttes erővel oldhatnak meg! A film egy igazi családi klasszikus az ünnepekre!