Sara Baras, Todas Las Voces
Ez egy kivételes művész története, aki életbevágó dilemmával szembesít bennünket: egyes hangok előreviszik a világot, míg mások lelassítják és akadályozzák a változást. Minden nap el kell döntenünk, hogy melyik hangra hallgatunk. Sara Baras, a történelem egyik legnagyobb flamenco-táncosnője és alkotója életén és munkásságán keresztül példázza ezt az egyetemes dilemmát, és választ kínál nekünk.