Satellite of Love
Amint Ben készenléte állítja az új orvostechnikai reagálócsapat teherautóját a területen, gyanúja tovább nő Sullivan és az eltűnt Fentanyl iránt; Jack és Rigo megpróbálnak túllátni különbségeiken, amikor kénytelenek együtt dolgozni.