Titkok és hazugságok
A Kegyetlen csillogás történetszála három hónappal később folytatódik, amikor Star hazatér a turnéról, Alex és Simone vágya pedig végre beteljesül. Carlotta és Cassie testvéri rivalizálása tovább folytatódik, miközben igyekeznek megbirkózni a Cassie által elkövetett súlyos hiba következményeivel, viszályukba pedig édesanyjuk, Christine maga is belebonyolódik.
A Kegyetlen csillogás történetszála három hónappal később folytatódik, amikor Star hazatér a turnéból, Alex és Simone vágya pedig végre beteljesül. Carlotta és Cassie testvéri rivalizálása tovább folytatódik, miközben igyekeznek megbirkózni a Cassie által elkövetett súlyos hiba következményeivel, viszályukba pedig édesanyjuk, Christine maga is belebonyolódik. Amikor Carlotta szorult helyzetbe kerül, a Midtown Sound fennmaradása és jövője egyedül Mateo Ferrerától függ, ennek tetejébe pedig Star nagy bejelentése is sok kérdést hagy megválaszolatlanul.