Visszaszámlálás 1. rész
Miközben egy látszólagos rablógyilkosság ügyében nyomoznak, Castle és Beckett felfedi, hogy az áldozat egy rejtélyes összeesküvés részese volt. Miközben egyre nő a tét, egy szövetségi ügynök veszi át a nyomozást.