A nép érdekében
Olivia és csapata Quinn segítségére siet, amikor tragikus helyzetbe kerül. Cyrus Oliviához fordul egy Fitz elnökségét érintő bejelentést követően.
Amikor Quinn tragikus és kompromittáló helyzetbe kerül, Olivia és csapata a segítségére siet. Cyrus kénytelen-kelletlen Oliviához fordul, amikor Billy Chamber olyan bejelentést tesz, ami alapjaiban ingathatja meg Fitz elnöki hivatalát.