Shock to the System
Miranda Bailey a munkahelyén látogatja meg Bent, először találkozik annak új munkatársaival. Míg a csapat nagy része egy elektromos veszéllyel járó gépjármű-balesethez vonul ki, Andy és Maya együtt mennek első megfigyelésükre.