Sicarius
Miközben a csapat egy gerincvelőket károsító ismeretlen elkövetőre vadászik, felfedeznek egy, a legutóbbi ügyükhöz kapcsolódó nyomot, amely egy sorozatgyilkos hálózatra utal. Hogy felmérjék a hálózat kiterjedését, Rossinak rá kell vennie a vonakodó Garciát arra, amit a legkevésbé szeretne tenni: térjen vissza a viselkedéselemző részleghez.