Eltűntek
Eph és Nora Redfern kapitány életéért küzdenek, de szembesülniük kell a vírus szörnyű hatásaival. Miután egyre nő a patkánytámadások száma, Fet úgy véli, valami megmagyarázhatatlan történik a város alatt.
Eph és Nora Redfern kapitány életéért küzdenek, de szembesülniük kell a vírus szörnyű hatásaival. Miután egyre nő a patkánytámadások száma, Fet úgy véli, valami megmagyarázhatatlan történik a város alatt. Eközben Setrakiant kiengedik a börtönből, aki kegyetlen tervvel áll elő, hogy megakadályozza a vírus terjedését.