Két úr szolgái
Blackthorne Oszakába érkezése felkavarja a darázsfészket a riválisok közt. Marikót sarokba szorítja az ügye és a hite közti választás, amikor a Toranaga nagyúr őrizetében lévő barbárnak kell fordítania.