Csak barátok
Penny-t számos probléma aggasztja. Össze van zavarodva a Rob és Seb iránti érzelmei miatt, haragban van Camillával, és a suliban összetűzésbe kerül új riválisával, Marthával.
Penny-t számos probléma aggasztja. Össze van zavarodva a Rob és Seb iránti érzelmei miatt, haragban van Camillával, és a suliban összetűzésbe kerül új riválisával, Marthával. Penny megpróbálja kitárni szívét Sebnek, de a fiú büszkeségből inkább szakít a lánnyal. Támogatást kap Robtól és kibékül Camillával. Sasha, Penny közbenjárásának köszönhetően elmegy az árvaházba, hogy meggyőzze Vicky-t, hogy térjen vissza a M.A.R.S-ba.