Soul II Soul
A Soul II Soul példátlan sikerét a brit fekete zenében kulturális gyökerei és folyamatos modernizációja jellemzi, amely mélyen hatott a rave-kultúrára. A londoni Metropolis stúdióban játszott élő előadásukban a "Back to Life" című ikonikus slágerük mutatkozik be, megtestesítve ezzel a brit zenetörténetben betöltött befolyásos szerepüket.