Soul Office
Észak-Írországban egy balul sikerült bankautomata-rablás során két vállalkozó szellemű fiatal bűnöző elpatkol. Korai haláluk sem gátolja meg őket, hogy szellemként visszatérve befejezzék a munkát, bár ez egy kicsit több bürokráciával jár, mint képzelték.