Sprout
Lilo egy megyei vásáron kísértésbe esik, és aktivál egy kertészeti kísérletet, hogy legyőzze Mertle-t az orchideaversenyben, de a kísérlet megfékezhetetlen gazzá válik. Mindeközben Stitchet annyira lenyűgözik a cowboyok, hogy benevez egy bikalovagló versenyre.