Stonehenge: A rejtély megoldódik
Egy új történelem előtti hely felfedezése – ami évszázadokon keresztül a megművelt földek alatt lapult Írországban – új fényt vet a Stonehenge-re, és a világ egyik legnagyobb történelem előtti vallási komplexumára. A Stonehenge: A rejtély megoldódik bemutatja az új hely feltárását, és más fénybe helyezi a Stonehenge titkát.